piątek, 6 września 2013

Uwaga uwaga!!

Dziś zawieszam bloga na pare dni dlatego, że nie mam czasu wymyślać opowiadań z powodu testów, sprawdzianów, kartkówek,i tak dalej.Więc też nie będe informować o tej ważnej notce, bo to jest czaso chłonne. Ale jak nie będzie testów, sprawdzianów, kartkówek może napisze jakieś opowiadanie.Jeszcze przepraszam, że nie było tak długo postu, bo nie chciało mi sie pisać postu, wybaczcie.No i tak na koniec chciałam powiedzieć, że na blogu o szczurkach nie często będą sie pojawiały postyW weekendy mogą się pojawić NN ale jak będzie coś nowego. Tak, mój blog http://patr.blog.pl w weekendy będzie miał nowy post , jak na tym blogu wystawie zdjęcia figurek to zawieszam też bloga.No i to natyle do zobaczenia!

5 komentarzy:

Jeśli masz zamiar pisać brzydki komentarz to nie pisz! Jeśli mój post Ci się podoba możesz go skomentować ^ ^ (Więc nie pisz brzydkich słów i nie obrażaj innych oraz autorki!) Mogę odwiedzić twojego bloga i informować o NN lub obserwować :) Zawsze się odwdzięcze.